کمک 6 میلیارد و 300 میلیون ریالی مردم مراغه در جشن نیکوکاری

کمک 6 میلیارد و 300 میلیون ریالی مردم مراغه در جشن نیکوکاری

مراغه - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری گفت: مردم این شهرستان 6 میلیارد و 300 میلیون ریال در این امر معنوی کمک نقدی و غیرنقدی کردند.

 

ایوب هاشمیان افزود: در این حرکت فرهنگی و اجتماعی که با حضور اقشار مختلف از جمله دانش آموزان و فرهنگیان این شهرستان برگزار شد، 450 میلیون ریال کمک نقدی جمع آوری شده است.
وی با تقدیر از حضور پرشور مردم مراغه در جشن نیکوکاری ادامه داد: میزان مشارکت های مردمی در اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی در این جشن در مقایسه با سال گذشته 43 درصد افزایش داشت و این امر نشان از همدلی و همراهی آحاد مردم برای حمایت از اقشار نیازمند جامعه است.
وی اضافه کرد: این میزان کمک های مردمی در قالب پنج پایگاه ثابت در مناطق شهری و حدود 300 مدرسه شهری و روستایی در این جشن فرهنگی جمع آوری شد.
وی با اشاره به حمایت های خیران از 100 دانش آموز نیازمند در جشن نیکوکاری امسال در این شهرستان گفت: هم اکنون یک هزار و 400 دانش آموز نیز در قالب طرح محسنین، نیازمند حمایت خیران نیک اندیش است.
هاشمیان افزود: خیران و مردم نیکوکار می توانند با اهدای ماهانه 300 هزار ریال از یک دانش آموز نیازمند در قالب طرح محسنین حمایت کنند.
وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در راستای اجرای طرح های حمایتی از اقشار نیازمند جامعه اضافه کرد: همراهی و همدلی آحاد مردم در قالب جشن های عاطفه و جشن نیکوکاری نشان دهنده وجود روحیه حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه در بین همشهریان و ملت بزرگ ایران است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون بیش از 6 هزار خانواده نیازمند در مراغه زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان قرار دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 23 اسفند 1395برچسب:, | 16:30 | نويسنده : شهروند مراغه ای |